نماز جمعه این هفته در ۶ شهرستان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه نماز جمعه امروز در شش شهرستان استان برگزار شد، گفت: با توجه به اعلام ستاد نماز جمعه کشور شهرهای خانمیرزا، سرخون، دشتک، کاج، یانچشمه، وردنجان، هوره، چلگرد، بازفت و صمصامی مجوز برگزاری نماز جمعه را داشتند.

حجت‌الاسلام «سید مرتضی احمدی»  با اشاره به برگزاری نماز جمعه در برخی از شهرهای چهارمحال و بختیاری از هفته گذشته، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام مناطق سفید از نظر شیوع ویروس کرونا نماز جمعه امروز نیز در تعدادی از شهرها برگزار شد.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه امروز در 6 شهرستان استان برگزار شد، افزود: با توجه به اعلام ستاد نماز جمعه کشور شهرهای خانمیرزا، سرخون، دشتک، کاج، یانچشمه، وردنجان، هوره، چلگرد، بازفت و صمصامی مجوز برگزاری نماز جمعه را داشتند.

 

وی با بیان اینکه نمازگزاران جمعه پس از اقامه نماز هیچ گونه تجمع یا راهپیمایی برگزار نکردند، اظهار کرد: نمازگزاران جمعه با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برائت خود از اسرائیل را در روز قدس اعلام کردند.

 

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: مجوز برگزاری نماز جمعه به طور هفتگی از طرف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا اعلام می شود.

 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز استهلال ماه شوال از فردا، اضافه کرد: گروه های استهلال در شهرهای شهرکرد و بروجن مستقر شده و گزارشات به صورت لحظه ای اعلام می شود تا روز عید سعید فطر مشخص شود.

 

کد خبر 931473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha