توزیع بیش از ۱۱۰ بسته مواد غذایی توسط کانون ولایت یزد

مسئول کانون ولایت یزد از تهیه و توزیع بیش از ۱۱۰ بسته مواد غذایی ویژه محرومان خبر داد.

داود زارعیان، مسئول کانون ولایت یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان گفت: کانون ولایت با همکاری هیات امنای مسجد و خیرین توانست بیش از 110 بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی برای ارتباط بهتر با خداوند متعال بود که سعی شد با همکاری خیرین در این جهت گام برداشته شود و خانواده های نیازمند را مورد حمایت قرار داد.

مسئول کانون ولایت یزد بیان کرد: اگرچه ویروس کرونا شرایط سختی را بر کشور و استان متحمل کرد و باعث تعطیلی مساجد و اماکن مذهبی شد اما همین امر باعث هم افزایی بیشتر در جهت کمک به محرومان شد و باعث شد که مردم بیشتر به فکر نیازمندان باشند و به جای افطاری در مساجد به فکر تهیه بسته های مواد غذایی و توزیع در بین نیازمندان افتادند.

زارعیان ادامه داد: حضور خیرین در این مسیر بسیار به ما کمک کرد که امیدواریم بتوانیم در زمینه های بیشتری از حمایت های آنها در جهت کمک به نیازمندان استفاده کنیم.

وی گفت: اعضای کانون مسجد اگرچه نتوانستند در مسجد خدمت رسانی کنند و به واسطه تعطیلی مساجد فعالیت های داخل مسجد تعطیل شد اما فعالیت های فرهنگی و هنری در قالب و بستر فضای مجازی پیگیری شد و خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مسئول کانون ولایت یزد بیان کرد: ضدعفونی کردن مسجد و محله و اماکن عمومی، تهیه بسته های بهداشتی، تهیه محتوای سلامت به منظور ارائه در فضای مجازی از جمله اقدامات دیگر ما بود که خوشبختانه با همکاری اعضای کانون و مسجد در این مدت شیوع ویروس کرونا انجام شد.

کد خبر 931562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha