فهما، گامی در جهت هم افزایی و ارتباط منسجم تر فعالیت های فرهنگی در مساجد است

حجت الاسلام ارزانی در آیین رونمایی سامانه فهما یزد با اشاره به ساماندهی فعالیت های کانون های مساجدگفت: زیرپرتال فهما گامی در جهت هم افزایی و ارتباط منسجم تر فعالیت های فرهنگی در مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی» پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از سامانه اختصاصی فهما یزد با اشاره به اقدامات ستاد هماهنگی کانون های مساجد در زمینه ساماندهی فعالیت ها گفت: خوشبختانه در سال گذشته اتفاقات خوبی در زمینه فهما صورت گرفت که در 18 عرصه شاهد رقابت کانون های مساجد در سطح کشور بودیم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بیان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته مطمئن تر و دقیق تر این روند را دنبال می کنیم که امیدواریم اتفاقات بهتری را در این زمینه شاهد باشیم.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به ایجاد شرایط متفاوت به واسطه شیوع ویروس کرونا بیان کرد: اگرچه ویروس کرونا شرایط سختی را به کشور متحمل کرد اما با این وجود، شاهد فضای جدیدی در ارتباطات بودیم به نحوی که با امکانات متعدد از طریق فضای مجازی جلسات را با تجربه فضای جدید دنبال می کنیم.

وی گفت: در سال گذشته در کانون های فرهنگی هنری ثبت فعالیت ها به صورت الکترونیکی انجام شد که اقدام خوب و موثری در جهت معرفی و ارزیابی کانون ها بود که امروز سعی کردیم با ایجاد زیرپرتال برای استان ها به صورت موثر در این مسیر گام برداریم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بیان کرد: ایجاد زیرپرتال فهما برای استان ها با هدف هم افزایی بیشتر و ارتباط منسجم تر برای فعالیت های فرهنگی در مسجد صورت گرفته است.

حجت الاسلام ارزانی همچنین با اشاره به کسب رتبه استان یزد در رویداد ملی فهما گفت: خوشبختانه استان یزد توانست در نخستین رویداد ملی فهما بدرخشد و با ثبت فعالیت ها در رتبه های برتر کشوری قرار گیرد و امیدواریم این فعالیت ها در سال های جاری نیز ادامه پیدا کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم که بتوانیم از طریق فهما ارتباط موثرتر و عملی تر در جهت تحقق ماموریت مساجد گام برداریم.

کد خبر 930827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha