آیین رونمایی از سایت اختصاصی فهما استان یزد برگزار شد + تصاویر

آیین رونمایی از سایت اختصاصی فهما استان یزد با حضور مجازی حجت الاسلام ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیین رونمایی از سایت اختصاصی فهما استان یزد با حضور مجازی حجت الاسلام ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

این مراسم که با حضور مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، فخرالسادات خامسی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری یزد و تعدادی از مدیران کانون های مساجد برتر در رویداد ملی فهما برگزار شد از سامانه اختصاصی استان یزد رونمایی شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: رویداد ملی فهما به عنوان یکی از رویدادهای مهم و موثر در جهت ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد کشور بود که استان یزد نیز توانست به خوبی در این رویداد شرکت کند.

وی افزود: ظرفیت کانون های مساجد بسیار زیاد است و ویژگی ما این است که با بدنه و قاعده اجتماع و جوانان مسجدی  با ظرفیت و استعداد بسیار زیادی در ارتباط هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: دو هدف عمده ما در کانون مساجد شامل اقدامی در جهت هماهنگی و همدلی نهادهای مسجدی و همچنین ثبت اطلاعات در سامانه ملی فهما و شبکه سازی برای ارتباط بهتر کانون ها با یکدیگر است.

وی با اشاره به طرح ملی فهما ادامه داد: تمام کانون های مساجد فعالیت های خود را در این سامانه ثبت می کنند و اطلاعات کاملی برنامه ریزی می شود و هدف دوم ما نیز ایجاد شبکه در بین کانون ها برای ارتباط با یکدیگر است.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: سال 98 اولین رویداد ملی فهما برگزار شد که استان یزد به خوبی توانست در این رویداد حضور داشته باشد که بین هشت استان برگزیده کشور قرار گرفت و توانست بیش از 40 برگزیده داشته باشد.

وی گفت: این گردان فرهنگی یعنی جوانانی که در مسجد حضور دارند در صورت حمایت می توانند از این طریق بسیاری از اهداف فرهنگی را دنبال کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 930791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha