شرکت ۳۵۶ نفر از اعضای کانون های مساجد یزد در مسابقه تفسیر جز هفتم قرآن کریم

حجت الاسلام سالاری از شرکت ۳۵۶ نفر از اعضای کانون های مساجد یزد در مسابقه سراسری تفسیر جز هفتم قرآن کریم خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به برگزاری مسابقات تفسیر جز هفتم قرآن کریم به صورت کشوری گفت: تاکنون تعداد 356 نفر از اعضای کانون های مساجد یزد در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند که با توجه به برگزاری این دوره از مسابقات کریم تا پایان ماه مبارک رمضان، امیدواریم این تعداد افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اقدام به برگزاری تفسیر جز هفتم قرآن کریم کرده است که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: این طرح شامل ۳۰ مسابقه روزانه از آیات جزء هفتم قرآن کریم است که محتوای آن در قالب اینفوتایپ، موشن گرافی و فایل pdf در ۳۰ درس (هر روز یک درس) ارائه می شود که علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: تاکنون شاهد حضور خوبی از اعضای کانون های مساجد استان در این طرح بوده ایم که دو نفر از استان نیز توانستند در قرعه کشی برگزیده شوند ولی امیدواریم این تعداد افزایش پیدا کند و حضور بیشتری از اعضای کانون های مساجد را در مسابقات قرآنی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در پایان هر روز به قید قرعه به سه نفر جوایز نقدی اهدا می شود، افزود: به پنج نفری که بیشترین مشارکت را در طول اجرای مسابقات داشته باشند نیز جوایزی تعلق می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون نهایی این مسابقه روز هشتم خردادماه از ساعت هشت صبح تا 20 شب از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار و در پایان به 10 نفر جوایز نقدی اهدا می شود.

 

 

کد خبر 929569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha