نشست هم اندیشی گروه های سرود کانون های مساجد یزد برگزار شد

نشست هم اندیشی گروه های سرود کانون های مساجد استان یزد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست هم اندیشی گروه های سرود کانون های مساجد استان یزد ظهر امروز با حضور مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

در این نشست تعداد 14 نفر از سرگروه های سرود استان یزد حضور داشتند که در خصوص فعالیت های خود در مدت یک سال گذشته تبادل نظر کردند و در خصوص برنامه سال جاری و تولید محتوای مسجدی برنامه ریزی کردند.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به پیشینه سرود در انقلاب گفت: در زمان انقلاب شاهد اجرای سرودهای حماسی و انقلابی بودیم که به خوبی با مردم ارتباط برقرار می کرد.

وی افزود: کانون های مساجد استان یزد نیز در این مدت به خوبی توانسته اند فعالیت های خوبی در زمینه سرودهای انقلابی داشته باشند به نحوی که در شبکه های استانی، کشوری و جهانی  شاهد پخش این اجراها بوده ایم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: استان یزد در سال گذشته حضوری فعال در عرصه سرود داشته است و در مناسبت های مختلف نیز گروه های سرود کانون های مساجد اجرای دسته جمعی و گروهی داشته اند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا نیز گروه های سرود کانون های مساجد استان تولید محتوا داشتند و با اجراهای میدانی و صحنه ای توانستند با مردم ارتباط برقرار کنند.

کد خبر 928661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha