تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار و۶۰۰ پرس غذای گرم در بین محرومان

تیموری از تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار و۶۰۰ پرس غذای گرم در بین محرومان منطقه حسن آباد یزد خبر داد.

مرتضی تیموری، مسئول کانون باب الحوائج یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره با برنامه های کانون در زمینه حمایت از نیازمندان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان و با همکاری خیرین تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ پرس غذای گرم طبخ و در اختیار محرومان منطقه حسن آباد یزد قرار گرفت.

وی افزود: این اقدام خیری با هدف اجرای طرح ملی راهکار ( رزمایش ایمان، همدلی کار و ایثار رمضان) در حوزه خدمات‌رسانی و کمک به محرومان توسط کانون های مساجد انجام شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

تیموری بیان کرد: در این راستا ما سعی کردیم با شناسایی محرومان منطقه کمک های خیری را داشته باشیم و اعضای کانون نیز به خوبی در این مسیر ما را یاری کردند.

مسئول کانون باب الحوائج یزد بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات کانون به سمت پیشگیری از شیوع و گسترش این ویروس منحوس حرکت کرد به نحوی که ضدعفونی کردن مساجد و اماکن عمومی از اولین اقدام های ما بود و پس از آن نیز تهیه بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی در دستور کار ما قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن کانون در منطقه محروم و حضور پرتعداد محرومان پیرامون کانون، سعی کردیم حمایت های مختلف را از سوی خیرین جذب کنیم و امیدواریم بتوانیم فعالیت های خود را تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دهیم.

 

 

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز به همراه کارشناسان این ستاد از فعالیت های این کانون بازدید کردند.

وی در این بازدید گفت: کانون فرهنگی هنری باب الحوائج حسن آباد یکی از کانون های فعال در استان است که توانسته در طرح ملی فهما نیز امتیاز خوبی را کسب کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: هدف ما پیگیری فعالیت های فرهنگی وهنری با محوریت مساجد است که این کانون به خوبی توانسته با پیوست مساجد فعالیت های خود را دنبال کند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در دوره شیوع ویروس کرونا شاهد حضور جهادی بسیاری از کانون های مساجد استان به منظور اقدامات پیشگیرانه بودیم که کانون باب الحوائج یزد نیز توانست در این مسیر به خوبی گام بردارد.

 

کد خبر 927458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha