فرماندار یزد از کانون صاحب الزمان (عج) یزد بازدید کرد

فرماندار یزد با حضور در کانون صاحب الزمان (عج) یزد از فعالیت های این کانون بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد ظهر امروز با حضور در کانون صاحب الزمان (عج) مسجد جامع رحمت آباد یزد از نزدیک با فعالیت های این کانون بازدید کرد.

ابوالفضل کرمانی نسب، مسئول کانون صاحب الزمان (عج) یزد با اشاره به فعالیت های کانون در ایام مختلف سال گفت: هدف ما در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری، مسجد محوری است و سعی کرده ایم جوانان را پیرامون مساجد جمع کنیم.

وی بیان کرد: فعال کردن گروه سرود بچه های مسجد در کانون، برگزاری کلاس های قرآنی، برگزاری کلاس های آموزشی از جمله اقدامات ما در کانون است.

کرمانی نسب بیان کرد: در ماه های اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا سعی کردیم فعالیت های خود را به صورت مجازی پیگیری کنیم و به فصل الهی توانستیم جوانان را پیرامون شبکه های مجازی قرار داده و جذب داشته باشیم.

مسئول کانون صاحب الزمان (عج) رحمت آباد یزد ادامه داد: حضور خیابانی گروه های سرود به مناسبت های مختلف و حضور در مناطق مسکونی و آپارتمان ها از جمله اقدامات دیگر ما بود که این اقدام نیز به منظور ترویج فرهنگ « درخانه بمانیم» به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بود.

سید محمد رستگاری، فرماندار یزد نیز در این بازدید گفت: خوشبختانه کانون صاحب الزمان (عج) یزد توانسته به خوبی در زمینه جذب جوانان به مسجد گام بردارد و با تنوع در فعالیت های فرهنگی و هنری در این مسیر حرکت کند.

وی افزود: مسجد محوری یکی از اصول و اولویت هایی است که بایستی برای فعالیت های فرهنگی و هنری در نظر گرفته شود و اگر بتوانیم در این مسیر گام برداریم می توانیم احیای کارکردهای مساجد در را داشته باشیم.

فرماندار یزد بیان کرد: کانون های مساجد می تواند در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح استان نیز موثر باشد و با ارائه الگویی از فعالیت های خود، مساجد دیگر را نیز در این مسیر ترغیب کنند.

کد خبر 929215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha