اهدای کتاب به کانون های برتر طرح ملی « فهما» در استان یزد

همزمان با رونمایی از سایت اختصاصی فهما در استان یزد، اهدای کتاب به کانون های برتر طرح ملی فهما در استان یزد انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با رونمایی از سایت اختصاصی فهما در استان یزد، اهدای کتاب به کانون های برتر طرح ملی فهما در استان یزد انجام شد.

این مراسم که صبح امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد به کانون های برتر در سطح ملی فهما کتاب اهدا شد.

جوادیان زاده در این مراسم گفت: بیش از 150 میلیون تومان کتاب به کانون های برتر طرح ملی فهما اهدا می شود که در سه حوزه کودک و نوجوان، عمومی و کمک آموزشی است.

وی افزود: خوشبختانه استان یزد در سال 98 و پایتختی کتاب ایران به خوبی در زمینه فعالیت های کتاب و کتابخوانی گام برداشت که سهم مناسبی نیز توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به ثبت رسید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: برگزاری طرح های کتابخوانی مانند کاروان دانایی، مسابقات کتابخوانی از جمله این طرح ها بود که در سطح کشور نیز توانست مطرح شود.

وی گفت: استان یزد دارای بیش از 850 کانون فرهنگی هنری دارد که بیش از 750 کانون در طرح ملی فهما شرکت کردند که به خوبی در سطح کشور نیز توانستند رتبه کسب کنند.

جوادیان زاده بیان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم با فعال کردن کانون های بیشتر در سطح استان در طرح ملی فهما بدرخشیم.

 

 

کد خبر 931210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha