قرعه کشی مسابقه قرآنی « شفق» برگزار شد

قرعه کشی مسابقه قرآنی « شفق» از بین ۲۰ هزار شرکت کننده با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، قرعه کشی مسابقه قرآنی « شفق» پیش از ظهر امروز از بین 20 هزار شرکت کننده با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

حجت الاسلام حمید مطهریان در این مراسم گفت: مسابقه قرآنی « شفق» به همت اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و خانه فرهنگ صدوقی یزد با حضور پرشور فعالان قرآنی در سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 20 هزار شرکت کننده حضور داشتند که در 30 روز ماه مبارک رمضان از 30 جز قرآن کریم و در 30 شماره از طریق اپلیکشن قرآنی شفق برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد بیان کرد: قرعه کشی این دوره از مسابقات قرآنی به صورت روزانه بود که از بین شرکت کنندگان تعداد 114 نفر انتخاب شده و هدایایی به ارزش 40 هزار ریال تا 50 هزار ریال در کیف پول آنها شارژ می شد.

حجت الاسلام مطهریان گفت: در پایان این دوره از مسابقات از بین تمامی شرکت کنندگان، افرادی که در 20 شماره از مسابقات شرکت کرده و بیش از 8 سوال را درست جواب دادند در قرعه کشی نهایی شرکت داده شدند که تعداد 365 نفر بودند و به هر نفر یک میلیون تومان اهدا شد.

در پایان این مراسم نیز با استفاده از نرم افزار و به صورت رندمی قرعه کشی برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 933586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha