حضور موسسات قرآنی در آزمون سراسری قرآن و عترت به عنوان خروجی و عملکرد آنها در استان است

دشتی با اشاره به اهمیت حضور در فعالیت های قرآنی و فرهنگی گفت: حضور موسسات قرآنی در آزمون سراسری قرآن و عترت به عنوان خروجی و عملکرد آنها در استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست گروه قرآن و عترت و گروه روابط عمومی با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

حسین دشتی، مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست با اشاره به فعالیت های قرآنی این اداره کل گفت: ما در گروه قرآن و عترت سعی داریم در قالب فعالیت های موسسات قرانی حمایت داشته باشیم و برنامه های مختلفی در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: هدف ما ترویج فعالیت های فرهنگی و قرآنی است واز فعالیت های در این زمینه حمایت می کنیم.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری و شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم ادامه داد: خروجی موسسات در آزمون سراسری قرآن و عترت ارائه می شود و هر موسسه بر اساس تعداد شرکت کننده در این دوره از مسابقات سنجیده می شود.

دشتی ادامه داد: حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس شرکت در این آزمون است و معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ینز بر این اساس سرانه حمایت آموزشی را بر این اساس اختصاص می دهد.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: ارائه گواهی شرکت در آزمون و قرعه کشی از مزایای دیگر حضور در این دوره از آزمون سراسری است.

کد خبر 935077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha