حضور ۲۰ هزار شرکت کننده، نشان از اعتماد جامعه به رویداد قرآنی« شفق»  است

جوادیان زاده با اشاره به حضور ۲۰ هزار شرکت کننده در مسابقه قرانی « شفق» گفت» حضور ۲۰ هزار شرکت کننده، نشان از اعتماد جامعه قرآنی به این رویداد قرآنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» پیش از ظهر امروز در مراسم قرعه کشی مسابقه قرآنی « شفق» گفت: این مسابقه قرآنی و رویداد فرهنگی متناسب با شرایط حاکم بر کشور و نیاز به کمک مومنانه بود که شاهد شرکت بیش از 20 هزار شرکت کننده در این رویداد بودیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: این تعداد شرکت کننده نشان از اعتماد جامعه قرآنی به این رویداد فرهنگی و قرآنی است.

وی افزود: تهیه اپلیکشن بومی این رویداد قرآنی توسط موسسه اتحادیه قرآنی از نقاط قوت این مسابقه بود که نیاز است تا این گونه فعالیت ها تقویت شود.

جوادیان زاده بیان کرد: خوشبختانه در استان یزد شورای توسعه فعالیت های قرانی در کنار شورای فرهنگ عمومی فعال است و طرح ها و ایده ها و پیشنهاد های قرآنی و فرهنگی خود را در این شورا مطرح می کند که شاهد همکاری مناسب در این زمینه هستیم.

وی بیان کرد: امروز در شرایط کرونا به نظر می رسد که به چنین موضوعاتی بیشتر نیاز داریم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد کمک می کند که به اشکال مختلف این برنامه ها اجرا شود و مردم از آن بهره مند شوند.

کد خبر 933597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha