حضور مردم در صحنه مبارزه با کرونا از فرهنگ ایثار و شهادت نشات می گیرد

نجفی گفت: حضور همه جانبه مردم در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و بعد از آن یاری رساندن به نیازمندان در رزمایش مواسات و همدلی نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

«فریبرز نجفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همه ساله همایش تجلیل از فاتحان خرمشهر به صورت عمومی برگزار می شد که امسال به دلیل شیوع کرونا این مراسم محدودتر و با تجلیل از خانواده شهیدان ریاحی برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه همزمان با تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس از ایثارگران حوزه سلامت نیز تجلیل شد، افزود: مقاومت و تلاش ایثارگران عرصه سلامت تداعی کننده ایثارگری های رزمندگان دفاع مقدس است.

 

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان در عرصه سلامت در پی شیوع کرونا نشان از زنده بودن ایثار فرهنگی و اجتماعی در جامعه ما است، اظهار کرد: این واقعه نشان داد که ایثار و از خودگذشتگی در همه نسل های انقلاب نهادینه شده است.

 

نجفی عرصه مبارزه با ویروس کرونا را عرصه حفظ ارزش های اسلام و انقلاب بعد از گذشت چهل سال دانست و تصریح کرد: بسیاری از کشورهایی که ادعای علم و پیشرفت داشتند در برابر شیوع این ویروس شکست خوردند اما مردم ما با حضور خودجوش در میدان درس بزرگی به جهانیان دادند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حضور همه جانبه مردم در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و بعد از  آن یاری رساندن به نیازمندان در رزمایش مواسات و همدلی نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی شهیدان ریاحی را از افراد تاثیرگذار در عملیات آزادسازی خرمشهر خواند و ادامه داد: حضور مردم در همه صحنه های انقلاب نشان از الگوبرداری درست از مکتب چنین شهدایی است.

 

کد خبر 931799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha