بازگشایی مساجد و ادارات در کرانه باختری فلسطین اشغالی

محمد شطایع نخست وزیر فلسطین روز دوشنبه گفت مساجد ، کلیساها و مشاغل در کرانه باختری از روز سه شنبه با رعایت استانداردهای بهداشتی بازگشایی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، محمد شطایع نخست وزیر فلسطین روز دوشنبه گفت مساجد ، کلیساها و مشاغل در کرانه باختری از روز سه شنبه با رعایت استانداردهای بهداشتی بازگشایی می شوند.

 

اداره فلسطین در ماه مارس یک وضعیت اضطراری بهداشتی اعلام کرد و پس از تأیید اولین موارد کروناویروس جدید در شهر بیت الحم ، کرانه باختری محدودیت های آمد و شد وضع کرد.

 

شطایع گفت: میزان خطر شیوع و ابتلا به ویروس کاهش یافته است و می توان با رعایت استانداردهای بهداشتی به کار عادی ادامه داد. مساجد، مغازه ها و کارخانه ها در روز سه شنبه همزمان با آخرین روز تعطیلات عید فطر که پایان ماه روزه مسلمانان ماه رمضان است.

 

شطایع گفت: وزارتخانه ها و دفاتر دولتی روز چهارشنبه بازگشایی می شوند و موانع مستقر برای محدود کردن ترافیک بین شهرهای کرانه باختری برداشته می شود.

 

وزارت بهداشت فلسطین 423 مورد از ابتلا به کرونا در کرانه باختری و دو مورد فوت را تایید کرده است. در نوار غزه نیز 54 مورد ابتلا به ویروس و یک مورد مرگ ثبت شده است.

کد خبر 932234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha