رابطه عادی با رژیم صهیونیستی محکوم است

حزم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس در بیانیه ای از سازش گروه ها و دولت های عربی با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت هر گونه روابط عادی با صهیونیستها خیانت به مردم فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، حزم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس در بیانیه ای از سازش گروه ها و دولت های عربی با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت هر گونه روابط عادی با صهیونیستها خیانت به مردم فلسطین است.

 

وی در بیانیه ای که روز عید فطر منتشر شد اعلام کرد بعضی از کشورهای عربی و گروههای سیاسی در این کشور درصدد برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی هستند درحالی که این سیاست پیش از این وجود نداشت. وی گفت: رابطه با اسرائیل نه تنها خیانت به فلسطین بلکه خیانت به کل جهان اسلام است.

 

وی روز جهانی قدس اعلام شده از سوی امام خمینی را گرامی دانست و اعلام کرد امت اسلام باید به مسئله فلسطین حساسیت ویژه داشته باشند ولی متاسفانه بعضی از دولت های عربی اسلامی به این مسئله پشت کرده و درصدد خیانت به فلسطین هستند.

 

قاسم در ادامه گفت: روز قدس و انتفاضه فلسطین را برای تمام امت اسلامی خواند و افزود: بسیاری از ملت های مسلمان در حالی به این مسئله حساس هستند که دولت های آنها درصدد رابطه با رژیم صهیونیستی هستند.

 

وی گفت: روز قدس نماد آزادی و مقاومت امت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است و باید در تمامی کشورهای اسلامی به روز فلسطین تبدیل شود.

کد خبر 932301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha