شناسایی ۱۴ مورد ابتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی

جمالیان از شناسایی ۱۴ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی خبر داد.

سید « محمد جمالیان» با اشاره به اینکه بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۱۴ مورد جدید ابتلا شناسایی شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همه موارد مربوط به شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک  هستند و در ساوه و خمین موردی گزارش نشده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲ هزار ۳۱۰ نفر رسیده است.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه هر ۱۴ مورد جدید در استان به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده اند، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیماری در بیمارستان های استان بستری نشده است.

 

وی همچنین با بیان اینکه در این بازه زمانی، یک مورد فوت ناشی از این بیماری در شهرستان خمین گزارش شده است، اظهار کرد: بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان به  ۱۷۰ نفر رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک ادامه داد: از تعداد ۲ هزار و ۰۳۱ مورد مثبت در استان تا به حال، تعداد ۱۲۷ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۴۴ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱ هزار ۳۶۰ مورد هم مرتبط با شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک بوده اند.

 

جمالیان ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند، بیان کرد: امید است با همکاری هر چه بیشتر هم استانی ها و هموطنان عزیز شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

کد خبر 932430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha