کودکان و نوجوانان فاروج از فعالیت ها فرهنگی مجازی خوب استقبال کردند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج گفت: شرایط ناشی از کرونا، فعالیت های فرهنگی را به سمت فضای مجازی برد و کودکان و نوجوانان شهرستان از این فعالیت ها استقبال کردند.

«حسن رضوانی» با بیان اینکه کودکان و نوجوانان فاروج از فعالیت ها فرهنگی مجازی خوب استقبال کردند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: با همین رویکرد مسابقه نقاشی و خوشنویسی ویژه کودکان و نوجوانان در شهرهای فاروج و تیتکانلو برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج افزود: مسابقه مجازی نقاشی در شهر تیتکانلو با همکاری موسسه جامعه القرآن این شهر و با موضوع آیات قرآنی در راستای نظافت و پاکیزگی و مسابقه نقاشی شهر فاروج هم با موضوع نماز با مشارکت باشگاه کتابخوانی باروژ و موسسه قرآنی شمیم ولایت با مشارکت 30 نفر اجرایی شد.

 

وی افزود: مسابقه خوشنویسی هم با موضوع نماز ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد و برترین های خود را شناخت.

 

رضوانی با اشاره به اینکه سال گذشته باشگاه کتابخوانی باروژ  با برگزاری کلاس های قصه گویی، نقاشی، بازی قصه، کتابخوانی و داستان نقاشی در حوزه کودکان، حضور پررنگی در فعالیت های فرهنگی داشته، بیان کرد: در پویش خیام خوانی یکی از اعضای این کلاس ها موفق به کسب رتبه برتر شد.

 

وی با اشاره به اینکه در پویش خیام خوانی، ۵۷ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده بود، افزود:  از ۵۷ اثر رسیده، بعد از داوری داوران بر اساس آیتم‌های خوانش صحیح، تصویر برداری مناسب، محتوی و کیفیت تصاویر، ۴۰ اثر برای مرحله داوری انتخاب شده بود که از این تعداد ۸ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و معرفی شدند.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج گفت: برگزیده ها از شهرستان های نیشابور، بجنورد، فاروج و مشهد بودند.

 

وی گفت: از میان شرکت کنندگان فاروجی، مبینا رهنما دانش آموز کلاس چهارم در شمار 8 برگزیده این رقابت کشوری قرار گرفت.

کد خبر 932558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha