کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر۱.۵ میلیارد ريال به نیازمندان کمک کرد

قلندری با اشاره به کمک های معیشتی در ماه رمضان امسال و در راستای کمک مومنانه گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر ۱.۵ میلیارد ريال به نیازمندان کمک کرد.

« عقیل قلندری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: در راستای فرمایشات رهبری و کمک مومنانه، از نیمه شعبان تا عید فطر امسال، توزیع سه مرحله سبد معیشتی در دستور کار کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر با همکاری کمیته امداد، پایگاه آیت الله جباری و مرکز نیکوکاری قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: در زمان کوتاه 45 روزه 600 سبد معیشتی به ارزش هر سبد 2میلیون و 500 هزار ريال در بین نیازمندان به ارزش 1.5 میلیارد ريال توزیع شد.

 

وی اظهار کرد: اعضای این کانون از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار بودند و توزیع ماسک و مواد شوینده و سبد بهداشتی در دستور کار بوده است.

 

قلندری گفت: در همین راستا  با توجه به نیاز ماسک در منطقه، با تهیه ماسک و مواد بهداشتی مورد نیاز، اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر وارد فعالیت جدید شده و با فراهم کردن این لوازم، آن را در بین شهروندان بهشهری توزیع کردند؛ تا گامی برای مقابله با ویروس کرونا باشد.

 

وی با اشاره به توزیع غذای گرم در بین نیازمندان هم یادآور شد: اطعام دهی به نیازمندان از تاکیدات مهم دین اسلام است و با تاسی به سیره و روش ائمه اطهار(ع) این کار در دستور قرار گرفت و  12 هزار پرس غذای گرم افطاری در بین نیازمندان شهر و روستای شهرستان بهشهر در طول ماه مبارک رمضان امسال توزیع شد.

 

این مسئول تصریح کرد: مجموعه خدمات این کانون به نیازمندان در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص رزمایش مواسات و کمک مومنانه انجام شد و امیدواریم در ادامه راه هم با توان بیشتری کمک به محرومان در دستور کار باشد.

 

قلندری گفت: دستگیری از محرومان و نیازمندان در راستای گسترش انفاق و نیکوکاری از سیره و روش انبیای الهی بوده است و اکنون همه ما با تاسی از این سیره در راستای نهادینه کردن این امر مهم در جامعه باید تلاش کنیم.

کد خبر 932639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha