توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در یزد

پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در یزد خبر داد و گفت: ۱۱۰ سری جهیزیه به نام ۱۱۰ سردار شهید یزد تا پایان سال توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی دقایقی قبل در مراسم برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه یزد که در حسینیه ثارالله یزد در حال برگزاری است با اشاره به شناسایی 36 هزار خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان با همت همکاران در بسیج سازندگی و در قالب گروه‌های جهادی، گفت: در تلاش هستیم تا انشاالله با همکاری خیرین و مردم بتوانیم به این عزیزان کمک هایی را برسانیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در یزد، 30 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردید اظهار داشت: در این مرحله نیز در نظر داریم تا 5 هزار بسته را به دست خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در استان یزد برسانیم.

وی از توزیع 110 سری جهیزیه در مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه خبر داد و اضافه کرد: این 110 سری جهیزیه به مناسبت آغاز زندگی و به نام 110 سردار شهید یزد آماده و توزیع خواهد شد.

پورشمسی در پایان با تاکید بر اینکه در آماده سازی این جهیزیه ها کالای ایرانی استفاده شده، خاطرنشان کرد: انشاالله تا پایان سال این جهیزیه ها بین نوعروسانی که شناسایی شده اند توزیع خواهد شد.

کد خبر 932893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha