مازندرانی ها ۲۶۶هزار و ۷۹۰ بسته معیشتی برای نیازمندان مهیا کردند

سردار بابایی از توزیع ۲۶۶ هزار و ۷۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و گفت: مازندرانی ها ۱۵۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۱۵۵ هزار ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «محمد حسین بابایی» پیش از ظهر امروز (7خرداد) با اشاره به همت والای مردم، نیروهای جهادی، بسیجیان، پاسداران و خیرین استان مازندران برای پیوستن به رزمایش مواسات درراستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بردستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در ایام ماه مبارک رمضان، به خبرنگاران گفت: این رزمایش در استان همانند سراسر کشور در سه مرحله شامل اول، نیمه و آخر ماه مهمانی خدا برگزار شد.

 

فرمانده سپاه کربلا از توزیع ۲۶۶ هزار و ۷۹۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و اظهار کرد:کمک های مردمی با مدیریت سپاه و همدلی استانداری، فرمانداران و سایر مسئولان دستگاه های اجرایی دیار علویان در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه در این رزمایش ۵ هزار و ۶۰۳ کارت هدیه هم به نیازمندان اهدا شد، افزود: ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال خدمات دیگری نظیر پرداخت اقساط، اجاره بها، پرداخت قبوض و ... هم به نیازمندان ارائه شده است.

 

سردار بابایی با بیان اینکه مردم مازندران ۱۵۷ میلیارد و ۶۸۵ میلیون و ۱۵۵ هزار ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان کمک کردند، یادآورشد: ۲۵ هزار و ۲۶۶ جهادگر بسیجی در رزمایش کمک مومنانه شرکت داشتند.

 

وی از همراهی ۶ هزار و ۳۳۵ خیر با دست اندرکاران این رزمایش خبر داد و اذعان کرد: مازندرانی های نوعدوست بعد از استان تهران بیشترین مشارکت را با دست اندرکاران تهیه و توزیع سبد کالا بین نیازمندان داشتند.

 

سردار بابایی در خاتمه سخنانش به فعالیت قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا برای پیشگیری از گسترش کرونا اشاره کرد و گفت: همچنین ۱۷۰  طلبه جهادگر برای تغسیل و تدفین شرعی اموات کرونایی پتی کار هستند.

 

کد خبر 932863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha