رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک فرهنگ ماندگار نهادینه شود

مهجوری گفت: رزمایش کمک مومنانه به عنوان یک فرهنگ ماندگار در جامعه نهادینه شود.

«محمد مهجوری» با اشاره به اجرای رزمایش مومنانه و استقبال گسترده اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار در این رزمایش به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: رزمایش همدلی و مواسات نتیجه دور اندیشی و آینده نگری رهبر انقلاب است که همواره به فکر نیازمندان و کمک به اقشار مختلف بوده و هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه شازند با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه نمادی از خودگذشتگی و مردم یاری مخلصانه است، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با لبیک به بیانات مقام معظم رهبری نشان دادند که پایبند به ارزش های ولایی و انقلابی و پیرو خط رهبری هستند.

 

وی اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه بعد از بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در سه مرحله انجام شد که در این مراحل بیش از 7 هزار و 450 بسته معیشتی در بین نیازمندان و افرادی که به واسطه شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بودند توزیع شد.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه رزمایش مواسات و همدلی مومنانه یکی از تجسم های عینی ارزش های اسلامی است، ادامه داد: این مهم باید به صورت یک فرهنگ ماندگار و اجرایی در کشور نهادینه شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه شازند اضافه کرد: این کمک ها و همدلی ها ریشه در فرهنگ ما دارد و نشان دهنده از خودگذشتگی و ایثار ملت است و زمینه را برای همدلی و همبستگی هر چه بیشتر امت اسلامی فراهم می کند.

 

مهجوری فرهنگ مساوات و کمک به نیازمندان را از پایه های بنیادی فرهنگ اسلامی و فرهنگ علوی دانست و خاطر نشان کرد: این فرهنگ باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تبعیت و ولایت پذیری امت اسلامی در این رزمایش و حرکت عاشقانه برای همگان مجسم شد، گفت: بیانات مقام معظم رهبری همیشه در مسائل کشور چراغ  را بوده و شاهد بودیم این حرکت عظیم مردمی مورد استقبال همگان قرار گرفت و اثرات سازنده بسیاری را همراه داشت.

کد خبر 932745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha