پایان رزمایش مواسات در گیلان با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی

آخرین مرحله از رزمایش مواسات در گیلان امروز(۷ خرداد) با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، سومین و آخرین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی امروز(چهارشنبه، ۷ خرداد) با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در مصلی رشت برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام «ولی عادلی» در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با پیشنهاد مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایشی به‌منظور کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در کشور، رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی استان آغاز شد.

 

سخنگوی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در گیلان با بیان اینکه در مجموع حدود ۱۵۵هزار بسته معیشتی در سه مرحله بین نیازمندان توزیع شد افزود: امروز و در آخرین مرحله ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع می‌شود.

 

وی با تصریح اینکه در هر مرحله ۵۰ هزار بسته معیشتی اهدا شد اعلام کرد: ارزش اقتصادی این بسته‌های معیشتی بیش از ۱۲ میلیارد تومان است.

 

سردار «محمد عبدالله پور» نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه قدس گیلان حدود ۴۶ هزار بسته معیشتی را بین افراد آسیب دیده از کرونا در استان گیلان توزیع کرد افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه حدود ۵۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این رزمایش در سه مرحله در گیلان اجرا شد تصریح کرد: کمک رسانی سپاه قدس گیلان به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ادامه دارد.

کد خبر 932886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha