محور مقاومت طرح صهیونیستی – آمریکایی را شکست داد

تجمع علمای مسلمان در لبنان اعلام کرد: محور مقاومت طرح صهیونیستی – آمریکا در منطقه و برنامه های تضعیف دولت سوریه را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سانا، تجمع علمای مسلمان در لبنان در بیانیه ای به مناسبت عید مقاومت و آزادی، اعلام کرد: محور مقاومت پروژه تروریستی -صهیونیستی- آمریکایی در منطقه خاورمیانه را شکست داده است و برنامه های تضعیف دولت سوریه را در هم شکسته است.

 

در این بیانیه آمده است: ما بیستمین سالروز عید مقاومت و آزادی را جشن می گیریم. مقاومت در بیشتر میدان ها در مقابله با دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا موفق بوده است و اولین ثمره این پیروزی در فلسطین و مقاومت مسلحانه بود که توانست نظامیان صهیونیستی را از غزه خارج کند.

 

براساس این بیانیه، مقاومت در لبنان ثابت کرد که رویکرد این کشور تنها راه است که به بازگرداندن حقوق و آزادی سرزمین منجر می شود و روش های دیگر که به دروغ فرآیند مسالمت آمیز خوانده شده است، مشخص است که یک فریب بزرگ است. به طوری که فلسطینی هایی  که در طرح اوسلو شرکت کردند، تنها ناامیدی و شکست درو کردند. این طرح نیز از حمایت آمریکا برخوردار بود.

 

در این بیانیه آمده است: آمریکا این بار معامله قرن را به عنوان یک راه حل نهایی برای مسئله فلسطین تحمیل کرده است. اما در حقیقت این طرح نیز بی نتیجه و ناموفق خواهد ماند.

 

تجمع علمای مسلمان در لبنان اعلام کرد: این طرح تروریستی درصدد بود با تخریب سوریه و عراق به مقاومت ضربه بزند، اما محور مقاومت این طرح را به شکست کشاند.

 

این تجمع با ستودن پایداری مقاومت و جانفشانی های نیروهای آن، تاکید کرد: ارتش، ملت و مقاومت باید به احیای حقوق و شکست دادن طرح معامله قرن پایبند باشند.

کد خبر 932666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha