«فهما» کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

زیرپرتال استانی «فهما» با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، زیرپرتال استانی اطلاع رسانی «فهما» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (7 خرداد) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، مدیر حوزه قرآن و عترت و مدیر حراست این اداره کل در یاسوج رونمایی شد.

 

«علیرضا دولت آبادی» در این آئین از رویداد ملی فهما به ‌عنوان یکی از رویدادهای مهم و مؤثر در مسیر ساماندهی فعالیت های کانون ‌های و هنری مساجد کشور و استان یاد کرد و گفت: کانون‌ های مساجد از ظرفیت‌ های گسترده ‌ای در همه زمینه ها برخوردار هستند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری در مساجد با بدنه اجتماع و جوانان مسجدی که دارای ظرفیت و استعدادهای بسیار بالایی هستند، در ارتباط بوده و این موضوع یک ظرفیت ارزشمند برای انقلاب و نظام محسوب می شود.

 

وی در ادامه به فعالیت زیرپرتال «فهما» اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد زیرپرتال «فهما» برای استان‌ ها به منظور هم ‌افزایی و ارتباط منسجم ‌تر برای فعالیت ‌های فرهنگی مساجد راه اندازی شده است.

کد خبر 932779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha