توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی میان خانواده دانش آموزان بی بضاعت در خفر

در راستای برگزاری رزمایش سراسری «مواسات» تعداد ۱۶۰ بسته مواد غذایی میان خانواده دانش آموزان بی بضاعت شهرستان خفر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خفر، در راستای عمل به منویات مقام معظم  رهبری و اجرای رزمایش سراسری «مواسات و همدلی» با همت بسیج دانش آموزی و همکاری آموزش و پرورش شهرستان خفر، بسته های معیشتی میان خانواده دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.

 

در این رزمایش که از ابتدای ماه رمضان در این شهرستان به اجرا در آمده تعداد 160 بسته غذایی تهیه در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

جهت توزیع بسته های مذکور تلاش شده با کمک مدیران مدارس، دانش آموزان نیازمند شناسایی و بسته های غذایی به دست خانواده های آنها رسانده شود.

 

 توجه به دانش آموزانی که دارای خانواده های کم برخوردار هستند از اموری است که بیش از پیش در دستور کار آموزش و پرورش خفر قرار گرفته و این مهم با تعامل خوب ناحیه بسیج سپاه این شهرستان اثرگذارتر می شود.

 

به گزارش شبستان، اجرای رزمایش «مواسات و همدلی»، در طول ماه رمضان و در چند نوبت به همت خیران و نیکوکاران در شهرستان خفر به اجرا در آمده و اقلام و بسته های مواد غذایی میان خانواده های مستمند و کم بضاعت توزیع شده است.

کد خبر 932910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha