ضرورت اهتمام مسئولان فومن نسبت به حفظ بافت فرهنگی و مذهبی شهر

علیزاده  با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب و عفاف وظیفه ای همگانی است، گفت: متولیان شهرستان فومن با این سابقه دینی باید نسبت به حفظ بافت فرهنگی و مذهبی آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «شاهین علیزاده» عصر امروز(چهارشنبه، 7خرداد ) در جلسه کارگروه حجاب و عفاف شهرستان فومن اظهار کرد: شهرستان فومن زادگاه بزرگان دینی کشور است و در عصر معاصر، دو عالم دینی یعنی حضرت آیت الله العظمی بهجت( ره) و اریب فومنی(ره) را تقدیم جهان اسلام و تشیع کرده است.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار ماسال افزود: متولیان شهرستانی با این سابقه دینی باید نسبت به حفظ بافت فرهنگی و مذهبی آن اهتمام داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه شهرستان فومن شهرستانی گردشگرپذیر و مقصد مسافرین است، گفت: گاه مسافران و گردشگران اقداماتی هنجارشکنانه انجام می دهند، بنابراین رسیدگی به این امر ضرورت می یابد.


علیزاده با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب و عفاف وظیفه ای همگانی است، تصریح کرد: آگاهی‌دهی، فرهنگ سازی و تولید محتوا از طریق پیام های فرهنگی با استفاده از فضای مجازی و ظرفیت فضای شهری لازم و مورد تاکید است.


معاون عمرانی فرماندار فومن با اعلام اینکه نیروی انتظامی همچون گذشته، برخورد با هنجارشکنان را در دستور کار داشته باشد، خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی نیز در عمل به وظایف خود در این حوزه اهتمام داشته باشند.

کد خبر 932932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha