برخورد قانونی با هنجارشکنان در بندر انزلی

جوانمردی از برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن در این شهرستان به منظور ارتقاء امنيت اجتماعی خبر داد.

«سیدجعفر جوانمردی» در گفت وگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: طرح برخورد با وسايل نقليه هنجارشكن به منظور ارتقاء امنيت اجتماعی به مدت ۲ روز در سطح شهرستان بندرانزلی اجرا شد.


فرمانده انتظامی بندرانزلی افزود: در این طرح ۱۴ خودرو و پنج موتورسيكلت سنگین به‌دلیل تخلفاتی مانند ایجاد آلودگی صوتی، مخدوش بودن پلاک، تغییر وضعیت و نقص فنی، توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.


وی با بیان اینکه در مورد ۸۸ خودرو به‌دليل تخلفات حادثه‌ساز اعمال قانون شد، اعلام کرد: خودروهای هنجارشکن با افزایش وقوع تصادفات جرحی، امنیت شهروندان را به مخاطره می‌‌اندازند و پليس با رانندگان اين خودروها به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌كند.


جوانمردی در ادامه از کشف ۸۳۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی  از خودرو ام‌ وی ‌ام متهم ۲۹ ساله، ۶۰۰ گرم مواد روانگردان از نوع شیشه و ۲۳۰ گرم هروئین کشف شده است.


وی با بیان اینکه پلیس در پي دريافت خبری مبنی بر فعاليت یک قاچاقچی مواد مخدر در سطح این شهرستان بررسی صحت این موضوع را در دستور كار قرار داد یادآور شد: پس از انجام تحقيقات محل فعاليت متهم، مورد شناسايي قرار گرفت. 

 

جوانمردی تاکید کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و متهم را دستگیر کردند که پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 933176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha