صادرات نفت به ونزوئلا معادلات مجامع جهانی را برهم زد

حجت الاسلام علی رفیعی گفت: صدور نفت به ونزوئلا معادلات مجامع جهانی را برهم زد، بی توجهی به تحربم ها، صادرات نفت به ونزوئلا، قدرت برتر در منطقه و تقویت احزاب و گروه های مقاومت اینها نشان از ابر قدرتی ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، امروز ۹ خرداد حجت الاسلام «علی رفیعی» در خطبه های نماز جمعه‌ شهرستان فاریاب، گفت: صدور نفت به ونزوئلا معادلات مجامع جهانی را برهم زد، بی توجهی به تحربم ها، صادرات نفت به ونزوئلا، قدرت برتر در منطقه و تقویت احزاب و گروه های مقاومت اینها نشان از ابر قدرتی ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان فاریاب ضمن آرزوی موفقیت برای مجلس یازدهم، بیان کرد: انتظار می رود نمایندگان مجلس توصیه رهبری در خصوص معیشت مردم را جدی بگیرند و با وضع قوانین ریشه فساد را بخشکانند زیرا با هرس کردن (اعدام) سر شاخه های فساد مثل سلاطین سکه و ارز و قیر و غیره فساد از بین نمی رود.


وی با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: انقلاب امام خمینی (ره) بر سه پایه استوار است اولین عامل عقلانیت است و بر همین اساس حکومت مردم سالاری دینی است و پایه تقابل راسخ در برابر دشمن استوار است بدان معنا تا هنگامی که امام زنده بود کسی جرات نداشت از مذاکره سخنی بر زبان آورد و این امر روحیه خود باوری در مردم را به وجود آورد.

حجت الاسلام رفیعی افزود: دومین عاملی که انقلاب بر پایه آن استوار است معنویت، خلاص، توکل و اخلاق مداری امام خمینی (ره) بود و عدالت نیز سومین عاملی است که انقلاب بر پایه آن استوار است، امام راحل در زمان حیات همواره از کوخ نشینی حمایت کرده و به مسئولین نیز سفارش می کردند که از اشرافیت اجتناب کنند.


خطیب جمعه فاریاب به فضیلت تفکر و اندیشیدن پرداخت و ابراز کرد: باید متوجه باشیم خدا، پیامبر و ائمه معصومین علیهم السلام بر اعمال و حتی بر نحوه تفکر ما آگاهی دارند، اگر ما باور داشته باشیم  که رفتار و کردار ما تحت نظارت خدا، رسول و ائمه اطهار علیهم السلام است کم کم این حالت بر انسان ملکه خواهد شد و انسان حیا می کند که گناه کند.


وی ابراز کرد: انسان باید توجه داشته باشد علاوه بر ملائکه مقرب از جمله جبرئیل، اسرافیل، عزرائیل و حاملین عرش ملائکه عادی مثل عتید و رقیب نیز بر اعمال ما نظاره گر هستند و دنیا  و موجودات نیز شاهد بر اعمال و کردار ما هستند.

حجت الاسلام در خاتمه عنوان کرد: زمین از شاهدان محشر است اعضا و جوارح گواه و شاهد می باشند بالاخره روز قیامت عالم رسوایی است بله اگر ما به این باورها برسیم آن وقت است که دنیا و آخرت خود را درست می کنیم و عاقبت بخیر می شویم.

کد خبر 933312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha