بهبودیافتگان «کرونا» در جهرم ۳۸۱ نفره شدند

موحد گفت: در حالی که شمار مبتلایان به «کرونا» درجهرم به نسبت دیگر شهرهای استان فارس بیشتر بوده اما تاکنون ۳۸۱ بیمار کرونایی با بهبودی کامل از قرنطینه خارج شده اند.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به افزایش شمار بهبودیافتگان «کرونا» در شهرستان جهرم، گفت: تیم پزشکی و کادر درمان بیمارستان های جهرم همواره در تلاش است تا با ارائه مناسبت اقدامات درمانی در بهبودی هر چه سریعتر بیماران کمک کند.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بهبودی 2 بیمار کرونایی در روز گذشته، افزود: شمار بیماران بهبود یافته تا کنون به 381 نفر رسیده که این افراد پس از بهبودی کامل از قرنطینه خارج شده اند.

 

وی به ابتلای یک نفر به «کرونا» در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این بیمار 67 ساله دارای بیماری زمینه ای بوده که هم اکنون در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه درمانی قرار دارد.

 

موحد به آمار رسمی مبتلایان به این بیماری در شهرستان های جهرم و خفر تا روز جمعه نهم خرداد اشاره و اظهار کرد: مجموع تعداد بیماران کرونایی در این 2 شهرستان به عدد 476 نفر رسیده است.

 

 وی مجموع بیماران مبتلا به «کرونا» در شهرستان خفر را ۴۹ نفر عنوان کرد و گفت: همچنین تعداد کل جانباختگان در شهرستان جهرم پنج نفر بوده است.

 

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه توصیه ما همچنان به رعایت اصول بهداشتی به ویژه برای سالمندان است، تصریح کرد: سالمندان و  افراد دارای بیماری زمینه ای بیش از دیگران در معرض ابتلاء به کرونا ویروس بوده و بدین منظور هشدارها را باید جدی بگیرند.

کد خبر 933408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha