مدیران برتر مسجدی در  اجرای « طرح فهما » و « طرح راهکار » تقدیر می شوند

حجت الاسلام شکری با تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: مدیران برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب « طرح فهما» و « طرح راهکار» تقدیر می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست شورای اداری هفتگی که صبح شنبه ۱۰ خرداد در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: مدیران برتر مسجدی در  اجرای « طرح فهما » و « طرح راهکار » تقدیر می شوند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با تقدیر از اهتمام و هماهنگی مدیریت صدا و سیمای استان البرز در جهت تبادل نظر و همکاری در پخش تیزرها و برنامه های ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: رسانه یکی از موثرترین ابزار اطلاع رسانی و آگاهی است.

حجت الاسلام شکری مطرح کرد: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز مسابقه تلویزیونی با محوریت  وصیت نامه حضرت امام(ره) برگزار می کند.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) توضیح داد: مطالعه وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) فرصت موثری در جهت تبیین اندیشه های ناب و مطهر آن حضرت در میان نوجوانان و جوانان است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که که بیشتر آنان نوجوان و جوان هستند، سال های شکل گیری انقلاب را درک نکرده اند؛ از این رو مطالعه و تورق نسبت به وصیت نامه حضرت امام(ره) گامی در جهت آشنایی آنان با ارزش های انقلاب و اسلام است.

تقدیر و تجلیل از مدیران برتر طرح « فهما » و طرح « راهکار » ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

حجت الاسلام شکری در محور دیگر سخنان خود به برپایی آئین تقدیر و تجلیل از مدیران برتر فهما و طرح اجرایی راهکار خبر داد و گفت: هماهنگی لازم به منظور تجلیل و تقدیر از برترین های طرح فهما همچنین طرح اجرایی راهکار که همان طرح رزمایش مواسات است، در حال انجام است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: از زمان آغاز طرح مواسات نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیش از ۶ هزار ماسک تولید کردند؛ آن چنان که گزارش های دیگر این عزم و اراده و تلاش مخلصانه گویای این مطلب است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در محور دیگر سخنان خود به رونمایی از سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: طرح سامانه بچه های مسجد فرصتی برای انعکاس و ثبت فعالیت های صورت گرفته در نهاد کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

 

کد خبر 933471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha