آوار برداری از ۱۱۹ منزل مسکونی در مناطق زلزله زده خوی

سجاد پور نقی گفت: ۱۱۹ منزل مسکونی در مناطق زلزله زده خوی توسط ماشین آلات شهرداری ارومیه آوار برداری شد.

« سجاد پور نقی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: بعد از وقوع زمین لرزه در منطقه قطور شهرستان خوی بلافاصله واحد هایی از ماشین آلات شهرداری ارومیه به محل وقوع حادثه اعزام شدند که تا به حال 119 واحد مسکونی در روستای زلزله زده مخین آوار برداری شده است.

 

رئیس اداره ماشین آلات شهرداری ارومیه افزود: واحد های اعزام شده به مناطق زلزله زده شامل 5 دستگاه کامیون کمپرسی، سک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل میکانیکی زنجیری است.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار ماشین آلات اعزامی 17 نفر از پرسنل اداره ماشین آلات نیز در قالب 2 تیم به محل جهت کمک رسانی به مردم زلزله زده خوی اعزام شدند.

 

این مسئول به فعالیت های اداره ماشین آلات شهرداری ارومیه اشاره و تصریح کرد: یکی از بزرگترین فعالیت های این اداره لای روبی کانال ها و نهر های شهری است که با هماهنگی های انجام گرفته با نواحی شش گانه شهرداری ارومیه تمام کانال های و نهر های سطح شهر ارومیه قبل از آغاز بارندگی ها به صورت کامل لای روبی شده است.

 

پور نقی اظهار داشت: تمامی بزرگراه های شهر ارومیه روزانه توسط خودرو های مکانیزه نظافت میگردد و پرسنل اداره ماشین آلات شهرداری ارومیه در کنار پاک بانان به صورت شبانه روزی در حال نظافت شهر هستند.

 

 

 

  

کد خبر 933698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha