شناسایی ۲ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی

جمالیان از شناسایی ۲ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.

سید « محمد جمالیان» با بیان اینکه بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۲ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هر دو مورد مربوط شهرستان ساوه بوده است و در شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و شهرستان خمین مورد مثبتی گزارش نشده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲ هزار و ۱۰۳ نفر رسیده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یک مورد از موارد شناسایی شده در بیمارستان ساوه بستری و مورد دیگر قرنطینه در منزل شده است، خاطر نشان کرد: کم شدن تعداد مبتلایان به معنای پایان کرونا نیست و هموطنان و هم استانی های عزیز همواره باید موارد بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از تعداد ۲ هزار و ۱۰۳ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۳۹ مورد مربوط به شهرستان خمین و  ۵۴۹ مورد مربوط به ساوه و زرندیه بوده است اظهار کرد:  ۱ هزار و ۴۱۵ مورد نیز مرتبط با شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک بوده است.

 

جمالیان افزود : در این ۲۴ ساعت یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس به ۱۷۱ نفر رسیده است.

 

 

 

کد خبر 933708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha