توهین به قبور مطهر ائمه بقیع بی جواب نمی ماند

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه وهابیت خبیث همواره با چنگ و دندان در صدد نابودی شیعه بوده است، گفت: توهین به قبور اهل‌بیت (ع) قطعا بی جواب نمی ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد رضا حسینی»، امشب (شنبه ۱۰ خرداد)، در جمع نمازگزاران مسجد «امام جواد (ع)» جهرم با اشاره به هشتم شوال، سالروز تخریب قبور مطهر ائمه مدفون در بقیع، گفت: هشتم شوال در تاریخ تشیع یکی از مناسبت های مهم است که خباثت وهابیت را نشان می دهد. 
 

امام جماعت مسجد «امام جواد (ع)» جهرم با اشاره به اینکه وهابیت خبیث همواره با چنگ و دندان در صدد نابودی شیعه بوده است، افزود: اندیشه های وهابیت ضد حقوق بشر و انسان ها است و به آرمان های دیگران احترام نمی‌گذارند.
 

وی با اشاره به اینکه وهابیت نوین از اندیشه های کورکورانه این فرقه خسته شده اند، تصریح کرد: پیروان وهابیت متوجه خشک بودن اندیشه های خود شده اند. 
 

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه توهین به قبور اهل‌بیت (ع) قطعا بی جواب نمی ماند، تصریح کرد: در روایات، زیارت قبور اهل بیت (ع)، قطعه ای از بهشت عنوان شده که محل اجتماع شیعیان است.
 

وی با اشاره به اینکه زیارت قبور ائمه اطهار (ع) بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، عنوان کرد: این مهم نشان از جایگاه و اهمیت قبور اهل بیت (ع) است. 
 

امام جماعت مسجد «امام جواد (ع)» جهرم در پایان اظهار کرد: امیدواریم به زودی با نابودی وهابیت خبیث همه شیعیان و محبان اهل‌بیت (ع) بتوانند در کنار قبور ائمه (ع) بقیه به مقام شامخ آنان ادای احترام کنند.

 

کد خبر 933783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha