بزرگداشت ارتحال امام(ره) در کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری

مظاهری گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با برگزاری جلسات تبیینی و پرسش و پاسخ و هدیه ختم قرآن به روح شهدا و معمار کبیر انقلاب از طریق طرح تلاوت نور سی‌ و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را گرامی می‌دارند.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امسال ویژه برنامه های سی‌ و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را به دلیل پیشگیری و مقابله با کرونا به صورت مجازی برگزار می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برنامه های ویژه ای را به مناسبت فرارسیدن این ایام در نظر گرفته اند که از جمله این برنامه ها برگزاری جلسات تبیینی و پرسش و پاسخ در خصوص «نقش ولایت و رهبری در شکل گیری و پایداری حکومت اسلامی» در فضای مجازی «پیام رسان های داخلی و پخش زنده در شبکه های اجتماعی» با محوریت ائمه جماعات مساجد است.

 

وی ابراز کرد: ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری در نظر دارد تا با برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام (ره) ویژه بچه های مسجد به گسترش ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به آشنایی جوانان با آرمان های امام (ره) کمک کند.

 

مظاهری تصریح کرد: از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری می توان به برگزاری مسابقه دلنوشته با عنوان «نامه ای به پدر آسمانی» ویژه نوجوانان ۷ تا ۱۴ سال عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در فضای مجازی و توزیع بسته های معیشتی در قالب طرح ملی «راهکار» در شب ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مناطق محروم استان اشاره کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم و هدیه ثواب تلاوت به روح ملکوتی امام راحل (ره) در مساجد منتخب، انتشار ویژه نامه مجازی «معیار انقلاب معمار انقلاب»، مسابقه نقاشی با عنوان «نمای آفتاب» ویژه کودکان و نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۴ سال، انتشار محتواهایی مرتبط با ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) در فضای مجازی و پیامک به کانون های مساجد از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سالروز سی‌ و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

 

وی یادآور شد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان باید همه برنامه های اجرایی سی‌ و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را در سامانه «بچه های مسجد» بخش طرح ملی «راهکار» بارگذاری کنند.

 

کد خبر 933849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha