مهلت ثبت نام در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ۱۶ خرداد به پایان می رسد

رییس اداره امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: متقاضیان شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم تا ۱۶خردادماه فرصت دارند جهت ثبت نام به سایت my.oghaf.ir مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حجت الاسلام محمد صالحی نیا» اظهار کرد: متقاضیان شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف، تا ۱۶خرداد ماه جاری فرصت دارند تا از طریق سایت my.oghaf.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

رییس اداره امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی بیان کرد: این مسابقات در 10 رشته؛ حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل قرآن، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان ویژه برادران، دعاخوانی، همسرایی و هم‌خوانی قرآن کریم ویژه برادران و تفسیر عمومی قرآن برگزار می شود.

 

 

وی زمان برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف را تیرماه و زمان برگزاری مرحله استانی را اوایل مردادماه و به میزبانی یکی از شهرستان‌های استان معرفی کرد.

 


حجت الاسلام صالحی نیا افزود: بخش دعاخوانی مرحله شهرستانی نداشته و به صورت استانی برگزار می‌شود و تفسیر نیز از سوره‌ مبارکه مریم تفسیر نمونه انتخاب شده است.
 

 

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: تفاوت مسابقات این دوره نسبت به دوره‌های گذشته این است که این مسابقات در مرحله شهرستانی به مرکزیت سه شهرستان شامل مرکز بجنورد(بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان )، اسفراین (اسفراین، گرمه و جاجرم) و شیروان (شیروان، فاروج) و با هدف ارتقای سطح کیفی مسابقات استانی برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 933932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha