آغاز به کار بخش خواهران در جشنواره قرآنی «نور امید»

بخش خواهران جشنواره قرآنی «نور امید» در رشته‌های قرائت تحقیق و تفسیر آغاز به کار کرد. این جشنواره به همت شهرداری تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: جشنواره قرآنی «نور امید» که فراخوان بخش برادران آن مدتی است اعلام شده، در بخش بانوان هم آغاز به کار کرد.

 

این جشنواره توسط شهرداری تهران قرار است در رشته‌های قرائت ترتیل با محوریت آیات ۱۷ سوره مبارکه انعام، ۱۰۷ یونس، ۸۷ و ۸۸ انبیاء و ۷۷ فرقان و رشته تفسیر قرآن کریم با محوریت سوره مبارکه نور برگزار می‌شود.

 

برای رعایت کامل مسائل شرعی تمامی مراحل اجرایی این بخش از جشنواره از قبیل دبیرخانه، پاسخگویی به سؤالات، داوری و ... توسط فعالان و اساتید قرآن بانو انجام می شود.

 

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره قرآنی مجازی نور امید ویژه بانوان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.noore-omid.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی قرآنی مجازی نور امید اقدام کنند. همچنین مهلت ارسال آثار ۳ تیرماه ۱۳۹۹ است.

 

جشنواره نور امید در بخش برادران هم در چهار رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، آیه‌گرافی و خوشنویسی برگزار می‌شود و همه مردم در دو رده سنی کمتر از ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و در دو بخش آقایان و بانوان می‌توانند در آن شرکت کنند. همچنین برادران تا ۱۵ خرداد برای شرکت در جشنواره مهلت دارند.

کد خبر 933995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha