تمدید مهلت جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه

زارعی گفت: دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر با سیره معصومین در جامعه تا پایان تیرماه تمدید شد.

«عاطفه زارعی»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و آشنايي بيشتر جامعه با سيره معصومين به ويژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

 

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان همدان  با بیان اینکه مطالعه زندگي ائمه اطهار(ع)، موجب درپيش‌گرفتن سبك زندگي رضوي و توحيدمحوري در زندگي شركت كنندگان مي شود، افزود:‌ ترويج فرهنگ رضوي و خدمت به ساحت مقدس امام رضا(ع) را يك افتخار بزرگ  است که بايد با يك انگيزه خاص براي برگزاري جشنواره رضوي تلاش كرد..

 

وی ادامه داد: علاقه‌مندان براي دسترسي به منابع اين جشنواره به كتابخانه‌هاي عمومي سراسر كشور مراجعه كنند و يا مي‌توانند پرسشنامه و فايل پي. دي. اف منابع را از پايگاه اطلاع‌رساني نهاد كتابخانه‌هاي عمومي به نشاني www.iranpl.ir دريافت كنند.

 

زارعی با بیان اینکه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه تمدید شد گفت: این جشنواره در قالب‌های داستانک‌نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه‌ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی جشنواره طراحی شده است.

 

وی تأکید کرد: بستر برگزاری کامل این جشنواره در بستر فضای مجازی آماده شده و نیازی به مراجعه حضوری به کتابخانه‌های عمومی نیست و با مراجعه به سایت جشنواره امکان دانلود منابع و شرکت در جشنواره وجود دارد..

 

وی با بیان اینکه 12 منبع در این جشنواره برای سه گروه سنی، کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال تعریف شده است خاطرنشان کرد: هر فردی بنا به علاقه خود می‌تواند در این جشنواره شرکت کند.

کد خبر 934196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha