۸ عضو یک شرکت هرمی در انزلی دستگیر شدند

جوانمردی گفت: یک شرکت هرمی در انزلی شناسایی و هشت نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

«سيد جعفر جوانمردی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: پس از دریافت و بررسی صحت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان، اقدامات اطلاعاتی در این خصوص به عمل آمد و كارآگاهان پلیس آگاهی محل فعاليت اعضای اين باند را در يک منزل ويلايی در منطقه غازیان بندرانزلی شناسايی كردند.


سرپرست فرماندهی انتظامی بندرانزلی اظهار داشت: ماموران آگاهی با هماهنگی دستگاه قضا به محل مورد نظر اعزام و از افراد دستگیر شده ۳۲ جلد كتاب و جزوه آموزشی كشف كردند و متهمان با تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 


وی متذکر شد: متاسفانه علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌كنند.


جوانمردی در ادامه از دستگیری سارق حرفه‌ای مسافر کاشانه‌های این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این متهم که ۳۰ سال دارد در عملياتی غافلگيرانه دستگیر شد و در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت از مسافرکاشانه‌های بندرانزلی اعتراف كرد.


وی سهل‌انگای و عدم رعایت قوانین در ثبت مشخصات و پذیرش مسافر را علت اصلی این سرقت‌ها دانست و از صاحبان اماکن اقامتی خواست از دوربین مداربسته و سامانه‌های ثبت مسافر استفاده کنند.


جوانمردی سپس با اشاره به کشف ۸۳۵ گرم مواد مخدر (هروئین) از یک قاچاقچی، تصریح کرد: در بازرسی از اين متهم که ۳۵سال سن دارد، ۸۳۵ گرم موادمخدر و دو قبضه سلاح سرد کشف شد.


 فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلی در پايان خاطرنشان كرد: این متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 

کد خبر 934209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha