رسانه‌ها در عرصه مقاومت، بصیرت و سلامت نقش بسزایی را ایفا کردند

بهمئی به نقش رسانه‌ها در عرصه‌هایی همچون مقاومت، بصیرت، سلامت و همدلی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین ابزار دفاعی در مقابله با جنگ نرم و قدرت‌های سلطه‌گر، بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «سجاد بهمئی» صبح امروز (دوشنبه ۱۲ خرداد) در مراسم معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان بندرماهشهر، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ابزار دفاعی در مقابله با جنگ نرم و قدرت‌های سلطه‌گر، بهره‌مندی از ظرفیت رسانه بوده که خوشبختانه در کشورمان توانسته‌ایم در سال‌های اخیر از این توانمندی به نحوه شایسته‌ای برخوردار شویم.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: نمونه‌های بارز این ادعا، حضور پر رنگ اصحاب رسانه از گرایشات مختلف در هنگام شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی بود که رسانه به نقش مقاومتی خود به خوبی عمل کرد و با بیان رشادت‌های این عزیزان در مقابله با استکبار جهانی و عوامل آن و آگاه‌سازی افکار عمومی گام موثری برداشت.

 

وی با بیان اینکه پس از آن نیز شاهد نفش بصیرتی رسانه در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم که با آگاهی‌بخشی به افکار عمومی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند اذعان داشت: سپس در مقابله با ویروس کرونا و همراهی کادر پزشکی و درمانی رسانه‌ها در عرصه سلامت ایفای نقش کرده تا بتوانند یاری‌رسان نیروهای خط مقدم این جبهه که همان پزشکان و پرستاران هستند، باشند.

 

بهمئی ادامه داد: در نهایت در وضعیت کنونی که برخی اقشار جامعه بر اثر مشکلات اقتصادی پس از کرونا در مضیقه مالی قرار گرفتند رسانه‌ها نقش همدلی را ایفا و در انعکاس حرکت‌های مومنانه و مساوات و همدلی اقشار مختلف مردم، به درستی انجام مسئولیت کردند که همه این موارد بر اهمیت جایگاه و نقش رسانه گواهی می‌دهد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر همین اساس با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، تصمیم بر آن گرفتیم که مراکز بسیج رسانه را در سطح شهرستان‌های استان فعال کرده و امروز به لطف پروردگار یکتا، مسئول بسیج رسانه بندر ماهشهر را در جهت ساماندهی اصحاب رسانه این شهرستان در جهت نیل به اهداف تعالی سازمان منصوب کردیم.

 

کد خبر 934285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha