مرحله دوم طرح «نان برکت» در بجنورد اجرا شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی(ره) بجنورد، از اجرای مرحله دوم طرح «نان برکت» در بجنورد خبر داد.

«اصغر لنگری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد اظهارکرد: مرحله نخست اجرای طرح «نان برکت» در نیمه ماه مبارک رمضان و به همت خیران در محله صادقیه بجنورد اجرا شد که طی آن 600 قرص نان بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی(ره) بجنورد در تشریح اجرای مرحله دوم این طرح گفت: در راستای اجرای طرح «نان برکت» یک سری کارت هایی آماده شده که بر روی آن تعداد نان های اختصاصی به خانواده های نیازمند مشخص شده و خانواده ها با مراجعه به نانوایی محله می توانند نان مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

وی با بیان اینکه این طرح در منطقه صادقیه و مودت در حال اجراست و با دو نانوایی این مناطق هماهنگی های لازم صورت گرفته است، افزود: بر اساس تعداد اعضای خانوار، این کارت ها روزانه در اختیار آنان قرار می گیرد.

 

لنگری با بیان اینکه این طرح بعد از عید فطر آغاز شده و تا یک ماه ادامه دارد، اظهارکرد: تمام هزینه های اجرای این طرح به همت خیران تأمین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی(ره) بجنورد، افزود: بنا داریم با توسعه کمک های مردمی این طرح را تا آخر سال ادامه دهیم چراکه در برخی مناطق محروم شهر، خانواده هایی هستند که برای تأمین نان شب خود هم با مشکل روبه رو هستند.

 

وی بیان کرد: برای اجرای مرحله دوم این طرح توزیع ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ قرص نان مدنظر است که در صورت تداوم کمک خیران، این رقم افزایش می یابد.

کد خبر 934321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha