مسابقه دانش آموزی خورشید جماران دراستان سمنان برگزار می شود

حجت الاسلام قندهاری از برگزاری مسابقه دانش آموزی خورشید جماران دراستان سمنان خبرداد وگفت: این مسابقه ویژه دانش آموزان در همه ی مقاطع تحصیلی برگزار می شود.

«حجت الاسلام غلامرضا قندهاری» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان با اشاره به دو مناسبت پیش روی یعنی سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام الهی ۱۵ خرداد گفت: تفکر و اندیشه ناب امام خمینی(ره) بود که کشور را از ذلت دوران ستمشاهی به اوج عظت در دوران انقلاب اسلامی رساند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تجلیل و نگرش بر سیره سیاسی، الهی این شخصیت مبارز دنیای اسلام را وظیفه همگانی اعلام کردوافزود: توجه به مبانی اندیشه های امام خمینی(ره) باعث بیمه شدن انقلاب در برای توطئه دشمنان و بیگانگان شد.

 

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، افزود: مردم ایران اسلامی این نکته را با جان و دل پذیرفتند و عمل کردند و اکنون نیز مردم با وجود سلایق مختلف، گوش به فرمان ولی فقیه خود هستند که این فرمانبرداری نیز خاری در چشم دشمنان است.

 

حجت الاسلام قندهاری با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سالروز قبام تاریخی ۱۵ خرداد، درسال جاری بیشتر برنامه ها از فضای مجازی وشبکه های اجتماعی برگزار می شود گفت: ۱۳ برنامه محوری در شهرهای استان پیش بینی شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان کاروان پیاده روی دوستداران امام راحل (ره) در سمنان از معراج شهدا به سمت گلزار شهدای امام زاده یحیی (ع) همزمان با عصر ۱۳خردادماه و مراسم گرامیداشت این روز در صحن مسجد امام خمینی (ره) سمنان در۱۴ خردادماه ساعت ۱۹ را از برنامه های شهرستان سمنان اعلام کردوافزود: روز ۱۴خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع گرمساربرنامه محوری برگزار می شود.

 

وی از تدارک برنامه‌محوری سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برای ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۱۴ خردادماه به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) شاهرود نیز خبردادوافزود: همچنین دو برنامه‌محوری ارتحال امام در دامغان در روزهای ۱۳ خردادماه بعد از مغرب و عشاء و۱۴ خردادماه نیز همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسمی به میزبانی امام زادگان جعفر و محمد (ص) برگزار می‌شود.

 

 حجت الاسلام قندهاری تصریح کرد: مراسم گرامیداشت یاد امام در امیریه روز ۱۳ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در کلاته رودبار نیز آئین گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) روز ۱۴خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع برگزار می‌شود اذعان داشت: در همین روز و همین ساعت در مسجد جامع دیباج نیز مراسمی برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین از برگزاری  مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در میامی همزمان با نماز ظهر و عصر روز ۱۳ خردادماه در مسجد جامع و مراسم معنوی شبی با قرآن نیز ۱۳ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء به میزبانی مسجد امام حسن مجتبی (ع)  خبردادوافزود: در آرادان نیز مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) ساعت ۱۲ ظهر امروز، ۱۳خردادماه در مسجد صاحب‌الزمان (عج) و با حضور امام جمعه این شهر برگزار می‌شود.

 

به گفته حجت الاسلام قندهاری آئین گرامیداشت یاد و خاطر حضرت امام (ره) در سرخه نیز روز۱۴ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مسابقه دانش آموزی خورشید جماران ویژه دانش آموزان دراستان سمنان برگزار می شود اضافه کرد: شعرخوانی،قصه گویی، مجری گری، عکاسی، انشاء نویسی،کلیپ کوتاه،فیلم، پاکدست، نمایش انفرادی، کاردستی، نقاشی وپوستر از بخش های مسابقه خورشید جماران است.

 

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه جهت دریافت اطلاعات بیشتربه سایت رسمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان به آدرس semnan.ccoip.ir  مراجعه کنند اظهارداشت: ارسال آثار به آی دی از طریق پیام رسان های ایتا ،سروش ،تلگرام و واتس آپ  به آدرس@panasemnan98، @faslinoo،@ghafele110،@gma_ziba،@kavir_023و @massjedsem  انجام شود.

 

حجت الاسلام قندهاری از همکاری بنیاد شهید وامورایثارگران استان سمنان،سازمان دانش آموزی استان سمنان ومرکز فضای مجازی قافله سمنان در برگزاری مسابقه خورشید جماران خبرداد.  

 

کد خبر 934735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha