نمایشگاه مجازی پوستر با موضوع عروج ملکوتی امام خمینی (ره) راه اندازی شد

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل گفت: نمایشگاه مجازی پوستر با موضوع عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و مشارکت هنرمندان متعهد راه اندازی شد.

«امیر رجبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه مجازی پوستر با موضوع عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و مشارکت هنرمندان متعهد راه اندازی شد.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: در این نمایشگاه مجازی منتخبی از آثار هنرمندان طراح گرافیک حوزه هنری استان اردبیل و تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: علاقمندان و هنرمندان هنرهای تجسمی می توانند با مراجعه به نشانی @TajasomiArdabil از طریق شبکه های مجازی این آثار را مشاهده کنند.

 

رجبی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه متاسفانه برنامه های فرهنگی و هنری سالروز گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) به صورت محدود و مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی یادآور شد: البته با مشارکت هنرمندان تا کنون برنامه متنوعی در فضای مجازی برای بهره برداری عموم مردم در اقصی نقاط کشور فراهم شده است و امیدواریم گام موثری در شناساندن شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) برای جوان جامعه برداشته باشیم.

 

مدیر کل حوزه هنری استان بیان کرد: ملت ایران مدیون و مرهون تفکر اسلامی و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) هست و پاسداشت یاد و نام آن حضرت یک وظیفه عمومی است.

کد خبر 934827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha