برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در خراسان جنوبی مجازی برگزار می‌شود

حجت الاسلام ملایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم‌های عمومی، بیشتر برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد ملایی» صبح امروز (۱۳ خرداد) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری بزرگداشت امام برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملی دارد لذا بایستی از همه ابعاد ممکن بیانگر شخصیت و عظمت واقعی ایشان باشد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ما هر چه از عزت و شرف و آزادگی داریم مرهون امام خمینی (ره) است، گفت: سالروز قیام ۱۵ خرداد نیز باید برای هیمشه جاودانه باشد.

 

حجت الاسلام ملایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری اجتماع محوری با دعوت از آحاد مردم به یک مکان مقدور نیست، افزود: در همین راستا به گونه ای برنامه ریزی شده که صوت سخنرانی رهبر انقلاب راس ساعت ۱۱ صبح ۱۴ خرداد ۹۹ به صورت مستقیم از صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش شود.

 

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در تمامی مساجد و حسینیه‌های سراسر خراسان جنوبی که براساس مجوز ستاد مقابله با کرونا دایر بوده به صورت مختصر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از نماز مغرب و عشا روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد (شب ارتحال) و مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد نیز بعد از نماز مغرب و عشا روز چهارشنبه ۱۴ خرداد برگزار خواهد شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال اغلب برنامه های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵خرداد بر اجرای برنامه های تبیینی و تبلیغات در فضای مجازی و رسانه ها است.

 

کد خبر 934896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha