بسته های معیشتی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری بین نیازمندان توزیع می شود

مظاهری از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان توسط کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری همزمان با سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: کانون های مساجد این استان با جمع آوری کمک های خیرین آماده توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان هستند.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از ابتدای شیوع کرونا در استان اقدامات و فعالیت های گسترده ای در راستای مقابله با این ویروس منحوس انجام داده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ۴۳۷ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعالیت دارند افزود: همه کانون های مساجد استان در رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان حضوری پررنگ داشته اند.

 

وی با اشاره به طرح ملی «راهکار» در سطح کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری از ابتدای ماه مبارک رمضان به ۴۳۷ کانون فرهنگی هنری مساجد سطح استان ابلاغ شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه های بزرگداشت ارتحال امام (ره) در چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 15 ویژه برنامه به همت کانون های مساجد استان در ایام ارتحال امام (ره) برگزار می شود.

 

مظاهری برگزاری محفل انس با قرآن کریم و هدیه ثواب تلاوت به روح ملکوتی امام راحل (ره) در مساجد منتخب، انتشار ویژه نامه مجازی «معیار انقلاب معمار انقلاب»، مسابقه نقاشی با عنوان «نمای آفتاب» ویژه کودکان و نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۴ سال، انتشار محتواهایی مرتبط با ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) در فضای مجازی و پیامک به کانون های مساجد را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سالروز سی‌ و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد.

 

کد خبر 934909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha