آغاز مسابقه اینترنتی «فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع(ع)» در کربلای معلی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) مسابقه اینترنتی ویژه بانوان درباره «فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع(ع)» را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، شعبه گفتمان حسینی وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) اعلام کرد: یک مسابقه اینترنتی ویژه بانوان با محوریت «فاجعه تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) و بررسی آن» آغاز شد.

 

«تغرید عبدالخالق التمیمی» معاون مسئول شعبه گفتمان حسینی دراین باره گفت: این مسابقه درچارچوب سلسله مسابقه های این شعبه و با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا از راه دور و از طریق اینترنت برگزار می شود.

 

التمیمی افزود: این مسابقه با عنوان «8 شوال؛ بقیع خونین» برگزار می شود. این مسابقه شامل مجموعه ای از پرسش های در این زمینه است. شرکت کنندگان در این مسابقه می توانند از طریق فرم الکترونیکی که درسایت https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdRk4DA-f-LfOUL-eMCRw397LW2IAaeSuEToTgB5YpUkcp9ZQ/viewform آمده است، به این پرسش ها پاسخ دهند.

 

وی ادامه داد: این پرسش ها شامل قرآن، سیره، تاریخ و حدیث است و کمیته تخصصی این شعبه این پرسش ها را طراحی کرده است.  پاسخ به این پرسش ها به صورت مستقیم انجام می گیرد و سپس نتیجه آن نیز اعلام می شود. اعلام اسامی برندگان این مسابقه در پایان آن انجام می شود. مسئولان این مسابقه بین برندگان قرعه کشی انجام می دهند تا جوایز ارزشمندی را  به آنها اعطا کنند.

 

گفتنی است، شعبه گفتمان حسینی هر ساله بسته ای از مسابقه های متنوع و متعدد را به مناسبت های مختلف برگزار می کند. با توجه به شرایط کنونی و فرمایش مرجعیت و دستورالعمل بهداشتی، برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

کد خبر 934990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha