سایت اطلاع رسانی«فهما» در زنجان با حضور حجت الاسلام ارزانی رونمایی شد

ظهر امروز در مراسمی با حضور حجت الاسلام ارزانی رئیس ستاد عالی کانون های مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، صفحه استانی سایت اطلاع رسانی«فهما» در زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امروز 13 خرداد ماه مراسم رونمایی از صفحه  استانی فهما در زنجان با حضور رئیس ستاد عالی کانون های مساجد کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به صورت ویدئو کنفرانس رونمایی شد.

 

حجت الاسلام« حبیب رضا ارزانی» در سخنانی با اشاره به ظرفیت موجود در کانون های مساجد کشور و استان زنجان اظهار کرد: به منظور اطلاع رسانی فعالیت کانون های مساجد و بهره گیری دیگر کانون ها در سایر استان ها، سایت اطلاع رسانی فهما ایجاد شده است.

 

رئیس ستاد عالی کانون های مساجد کشور با یادآوری اینکه از ظرفیت نیروهای استان ها برای فعال کردن این سایت استفاده خواهد شد، تصریح کرد: این سایت زمینه تعامل بیشتر کانون های مساجد کشور را فراهم می سازد.

 

به گفته وی، زنجان جزو استان ها پیگیر در راه اندازی سایت اطلاع رسانی فهما بود و امیدواریم با راه اندازی این سایت در زنجان شاهد فعالیت روزافزون کانون های مساجد این استان باشیم.

 

در ادامه این مراسم مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان هم با بیان اینکه بچه های عضو کانون های مساجد با حضور در دوره های آموزشی کانون های مساجد، تجربیات بسیاری کسب می کنند، گفت: پس از پایان دوره های آموزشی و با رفتن بچه های مساجد، این تجربیات هم از مساجد می رود از اینرو سامانه فهما بستری برای انتقال تجربیات کانون های مساجد را ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام«محمدنقی یارمحمدی» ایجاد سامانه بچه های مساجد را یکی از اقدامات ماندگار ستاد عالی کانون های مساجد در کشور خواند و گفت: با ثبت عملکرد و فعالیت کانون های مساجد در این سامانه، فعالیت کانون های مساجد ماندگار می شود و نسل های بعدی می توانند از این تجربیات بهره مند شوند.

 

در ادامه این مراسم از صفحه استانی سایت اطلاع رسانی«فهما» با حضور مسئولان حاضر در جلسه رونمایی شد.

کد خبر 934998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha