بیش از ۹ هزار میلیارد تومان در لرستان سرمایه گذاری شده است

امیری با اشاره به اینکه در دو سال اخیر بیش از ۹ هزار میلیارد سرمایه گذاری در استان صورت گرفته است، گفت: در سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی وارد استان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « گودرز امیری» امروز(13 خرداد) در مراسم معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان، با اشاره به اهمیت سیستم هوشمند وصول مالیات، اظهار داشت: سیستم هوشمند مالیات بستر  تحقق عدالت مالیاتی است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: سیستم هوشمند وصول مالیات، تفویض اختیار و تسهیل گری، شایسته سالاری با ایجاد سیستم ارتقاء از اقدامات مثبت انجام شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به وضعیت مالیات در استان لرستان، بیان کرد: در دو سال گذشته بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گرفته است.

 

امیری افزود: در سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی وارد استان گردید و ۳۵ هزار واحد مسکونی ساخته و بازسازی شد.

 

وی ابراز کرد: در سایه جذب فرصت های سرمایه گذاری در دو سال اخیر به رغم مشکلات اقتصادی و تحریم ها، پتروشیمی لرستان، سیمان ازنا، پالایشگاه پلدختر و سیمان دورود احیاء شده اند.

 

امیری اظهار کرد: حدود یک هزار و و دویست میلیارد تومان اعتبار در این چهار طرح سرمایه گذاری شده و ۷۰۰ نفر نیز مشغول به کار شده اند.

 

وی با اشاره به توانمندی های بومی استان لرستان، گفت: استان لرستان ظرفیت توسعه در بخش های مختلف را دارد که نباید مغفول بماند.

 

امیری بیان کرد: در شرایط تحریم که صادرات و واردات با مشکل مواجه شده است می توانیم با اتکا بر مالیات و رفع مفاسد به موفقیت دست یابیم .

 

وی افزود: زمینه را برای وصول مالیات از طریق خود اظهاری با ایجاد انگیزه برای مودیان فراهم کنیم .

 

معاون عمرانی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی صحیح، در دراز مدت مالیات منبع مهم کسب درآمد برای دولت خواهد بود.

 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات مدیر کل قبلی اداره کل امور مالیاتی استان تقدیر شد و « هادی ملکشاهی » به عنوان مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان انتخاب شد.

کد خبر 935011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha