مجلس یازدهم بیشتر از آنچه می گوید در عمل به کار ببرد

آیت الله عالمی گفت: تاکنون آنچه از مجلس یازدهم شنیده می شود، مایه امیدواری است و انتظار داریم بیشتر از آنچه که می گویند در عمل به کار ببرند.

آیت الله «حسن عالمی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد آغاز به کار مجلس جدید گفت: به اعتقاد من اگر مجلس به صورت واقعی و نه شعارگونه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که در مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم بیان شده است به درستی توجه کنند و آنها را مد نظر قرار دهند، حتما به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: خیر جامعه در این است که به فرمایشات رهبر انقلاب عمل شود و واقعا استعداد و مقدورات و داشته های کشور باید مد نظر قرار گیرد و این بالاترین ثروتی است که امروز کشور ما دارد. نیروی جوان کشور است که استعدادهای فراوانی را در خود دارد و می تواند در جهت حل مشکلات کشور و تامین نیازهای جامعه از آن استفاده کرد.

 

وی گفت: اگر به رکن استفاده از نیروی جوان توجه شود، مجلس شورای اسلامی توانسته است وظایف خود را عمل کند. رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که در گذشته ارایه شده  نیز بر زمین مانده است، باید این رهنمودها دنبال شود و اجرایی شود.

 

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب چند سال قبل مسئله اصل 44 قانون اساسی را مطرح کردند و با تاکید بر آن خواستند تا این اصل اجرا شود اما تاکنون به خوبی به آن عمل نشده و مجلس یازدهم می تواند این امر را ارزیابی کند و ببیند چه میزان از این اصل زمین مانده و هر آنچه بر زمین مانده است را اجرایی کند.

 

آیت الله عالمی تصریح کرد: اجرایی شدن اصل 44 بسیاری از مشکلات جامعه و کسب و کار را حل می کند. بالاخره قبل از آنکه به منافع گروهی خود نگاه کنیم و یا طرز فکر گروه های سیاسی را مورد توجه قرار دهیم، باید به حل مشکلات جامعه و برطرف کردن فقر از جامعه و سختی ها و دشواری های زندگی مردم باید در مجلس شورای اسلامی توجه کنیم، در این صورت توانسته است به وظایف خود عمل کند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری اظها کرد: تاکنون آنچه از مجلس یازدهم شنیده می شود، مایه امیدواری است و انتظار داریم بیشتر از آنچه که می گویند در عمل به کار ببرند.

 

وی گفت: کسانی که مجریان و مدیران هدایت مجلس هستند، مدیران و نمایندگانی که امروز وارد مجلس شدند می تواند از ظرفیت های و سلایق مختلف کشور در راه توسعه و آبادانی بهره ببرند و با وحدت و همدلی بیش از گذشته برای حل مشکلات کشور گام بردارند./

 

کد خبر 935032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha