بسته های معیشتی به نیازمندان کانون کوثر اهدا شد

جمالی از توزیع بسته‌‌های معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری کوثر بین نیازمندان طالب آباد انزلی خبر داد.

«منیژه جمالی» با اشاره به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری کوثر مسجد امام حسین(ع) انزلی در کمک به نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این کانون همزمان با شیوع کرونا علاوه بر توزیع بسته‌های بهداشتی اقدام به شناسایی نیازمندان و توزیع بسته‌های حمایتی بین آنان کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری کوثر با اشاره به سرکشی از اهالی روستا و توزیع بسته‌های غذایی بین سالمندان، نیازمندان و خانواده‌هایی که دارای بیمار هستند افزود: قبل از آغاز رزمایش کمک مومنانه، اعضای کانون در اقدامی خداپسندانه ۵۰ بسته غذایی تهیه کرده و بین نیازمندان توزیع کردند.

 

وی با اشاره به همت اعضای کانون در لبیک به فرمایشات رهبری و کمک مومنانه تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی تحت عنوان «سبد مهربانی» تهیه شده و شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، پنیر، روغن، حبوبات و وسایل بهداشتی بود.

 

جمالی اذعان کرد: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، ۱۰ بسته حمایتی معیشتی به همراه ماسک و ماده ضدعفونی کننده بین آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شد.

 

وی با اشاره به عیادت از بیماران و اهدای بسته های معیشتی و وجوه نقد تاکید کرد: همچنین ۲۰ بسته معیشتی به نیازمندان به مناسبت شب‌های قدر اهدا شد.

 

 

کد خبر 935057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha