۱۴ خرداد یادآور عروج بزرگ مردی است که آیین اسلام را در جهان به عرصه ظهور گذاشت

امام جمعه و استاندار زنجان در پیامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیان کردند: ۱۴ خرداد هرسال برای ملت بزرگ ایران یادآور عروج بزرگ مرد تاریخ کشور است که آیین اسلام را نه تنها در ایران بلکه در جهان به عرصه ظهور گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در بیانیه آیت الله علی خاتمی امام جمعه زنجان و فتح الله حقیقی استاندار زنجان آمده است؛

 

وقوع انقلاب اسلامی در ایران یک واقعه عظیم تاریخی در جهان به شمار می آید که بسیاری از معادلات سران و اَبَرقدرت های شرق و غرب را بر هم زد و این رخداد بزرگ، جلوه تمام عیاری از ابعاد مختلفی همچون شجاعت، تفکر، آینده نگری، استقامت و خداباوری در شخصیت والای امام خمینی (ره) است.

 

این متفکر بزرگ جهان اسلام با رهبری بی نظیر خود، انقلاب اسلامی در ایران را با کمک مردم بر نظام خودکامه 2500 ساله پهلوی که از حمایت کامل بیگانگان برخوردار بود، پیروز کرد و پایه های نظام اسلامی در ایران را هوشمندانه و با پشتوانه الهی و مردمی بنا نهاد.

 

14 خرداد هرسال برای ملت بزرگ ایران یادآور سالروز رحلت ملکوتی بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی و عروج بزرگ مرد تاریخ کشور است که آیین اسلام و حکمرانی اسلامی را نه تنها در ایران بلکه در جهان دوباره به عرصه ظهور گذاشت و پس از او نیز این پرچم با دستان پرتوان و اندیشه والای جانشین برحقش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) همچنان بر قله های جهان در اهتزاز است.

 

سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی را خدمت ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار و قدرشناس استان زنجان تسلیت عرض نموده و بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، ادامه راه آنان در تحقق اهداف انقلاب و سربلندی ایران عزیز را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 

علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

فتح اله حقیقی، استاندار زنجان

 

 

کد خبر 935091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha